reklama

Výzva Vianoc,alebo Prečo sa neteším?

Koledy v rádiách, stromček v kúte mojej izby ,ozdoby na stenách mi niečo naznačujú. Cítim mráz a vonku sú na chodníkoch položené ľadové koberce veľmi nebezpečného charakteru. Čosi sa blíži...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vianoce. 

Veľa ľudí mi hovorí,že sa akosi nedokážu naladiť na "frekvenciu tohtoročných Vianoc". Rozladené ľudské stanice zháňajúce sa po kaproch, akciách v nákupných domoch, ihličí , či darčekoch. Nie je to iné,každý rok je doprevádzaný týmito "povinnosťami". Kde je problém?

Zvykli sme si totiž,že nič nerobenie cez Vianoce je "hriech". Bojíme sa sedieť a byť. Nič nerobiť,len byť.

Našla som v tom odpoveď, prečo ma neobsypú zimomriavky pri počúvaní vianočnej pesničky. Ponáhľam sa za niečim ,čo ma už dávno predbehlo. Technika je omnoho vpred než moja logika,čas uteká rýchlejšie ako moje nohy. Kde sa stále ponáhľam..?

Žiť prítomnosť..naučiť sa využívať čas,s radosťou viazať salónky na stromček, a láskou vybrať spečené medovníčky z rúry.

Radosť je rozhodnutie,ktoré nám ukazuje iný pohľad na danú vec.
Láska je rozhodnutie,vďaka ktorému vidím hlbšie a čistejšie. Každá minca má predsa 2 strany :)

Poďme sa rozhodnúť. Sviatky sa pomaly začínajú. Je to výzva. 
Dajme im šancu, napriek pocitom a všetkých čiernym plachtám pred našimi očami. Nečakajme na darčeky, snažme sa nachádzať a získavať v rozdavaní. 
TO je to,čo ťa naplní, a odlepí on zeme. 

Tak čo,ideme na to?[/content>

Dominika Štecová

Dominika Štecová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Mladá duša, ktorá si svoje myšlienky nechce nechať len pre seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu