reklama

Svadobná

Vnímaš to, čo vníma každý, že si môj odteraz až navždy ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Srdce nahodilo neznámy rytmus.
Oči sa mi šťastím rozžiarili. 
To zbadala som teba
tvoje oči tú lásku bez slov vyzradili.

Aká som šťastná, že si prišiel!
Tak rada ťa znovu vidím. 
Zdáš sa mi však iný, drahý, 
okolie sa so mnou diví.

Oblek, lakovky, motýlik a kytica v rukách,
na hrudi pierko vznešené. 
"Tak poď, drahá ! Bližšie ku mne !" 
Nádherne ma voláš po mene.

Vstúpme spolu správnou nohou do ticha,
do prázdneho ticha,
v ktorom bude hrať len nežná romantická muzika.

Už ťa držím, už ťa nepustím, 
nech sa deje čo sa má.
Nech ma aj vyzvú do boja, 
s tebou nikdy viac už nebudem sama. 

Spolu zvládneme tie ťažké búrky mora,
spolu pôjdeme na koniec vekov.
Tam poprosíme anjelov, 
nech naveky pri nás stoja.

Som ten človek, ktorý sľúbil
lásku, vernosť, úctu, česť.
Ten, čo pred časom sa zaľúbil, 
a akého na svete viac niet.
Niet a nikdy nezrodí sa niečo iné, 
čo milovalo by ťa viac než srdce, ktoré búši 
v mojej hrudi ako divé.


V tento dnešný deň o čosi belší než ostatné dni,
pre mňa biely, najbelejší.
Sľúbila som nehu, lásku, 
poslušnosť ,Tebe, anjel môj najvernejší.

Vkročme teda spolu ruka v ruke do brán sveta
veď nikto už nenamieta a nikto nám nebráni 
milovať sa bárz celý deň 
za búrky, za dažďa v tráve na strání..

Vkročme v jedno, nepusťme sa 
držme spolu stále 
či budeme nad priepasťou nezhôd 
či tancovať dnes v sále 
nech náš vzťah má príchuť jahôd 
a na nohách pohodlné sandále. 

Vkročme, už nás čakajú 
svadobnú pieseň spievajú. 
Pobozkaj ma,nežne,letmo 
na líce či na čelo. 
Nad chodením sa dnes naše slnko nadobro zatmelo. 

Pobozkaj ma, naposledy takto,
nech dozneje bozku ozvena.
A naveky nech zneje len už 
že Ty si môj muž 
a ja tvoja žena. 

 

Dominika Štecová

Dominika Štecová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Mladá duša, ktorá si svoje myšlienky nechce nechať len pre seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu