reklama

Nerodinný príslušník - SESTRA

Veľa vecami si ako človek nie som istá,  no toto viem určite :  Som sestra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pod kožou vráskavou
Pod rukou mozoľmi posiatou 
Poď nazrieť hlbšie:

Starne telo, vlasy, kolená.
Ja v bielom stojím sklonená 
Nad posteľov starej ženy
Čo prosí o kúsok vody.
Môj zrak pokorený.

Rodilo sa slabé
Slabým sa to stalo 
Bolo žiakom školy
Šťastím oplývalo. 

Dnes leží na posteli samo,
Spomína keď volali ju "mamo".
Spomína, no nedokáže spomenúť si na dni mladosti a slasti.
Zabúda.

Kým bolo, kým bolo.

Tu zrazu túžba sa rodí pri umieraní starej ženy.
Túžim, nech jej koniec nie je smútkom, hanbou naplnený.
Túžim, nech prejde tou bránou rýchlo
Túžim, aby bez bolesti jej srdce stíchlo.

Zvolila som cestu života 
pre seba.
Že budem bojovať s tými,
ktorým vlastní povedia : " Teba nám už do života netreba ".

Budem v chorobe i v zdraví pomáhať horlivo, 
nech sú chorí zdraví,
a tí, čo času majú menej, 
nech opustia nás zdvorilo. 

A hoci niesom ich dcéra,
mama, 
ani brat.
Som SESTRA pripravená ukázať im, 
že aj v chorobe a starobe ich niekto predsa len má rád.

Dominika Štecová

Dominika Štecová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Mladá duša, ktorá si svoje myšlienky nechce nechať len pre seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu